Tuesday, March 10, 2009

Temuduga Kerja

بسم الله الرحمن الرحيم


Malam ini aku akan menduduki satu temuduga bagi mengisi apa-apa kekosongan jawatan di dalam UMP Holdings Sdn. Bhd. (InsyaAllah). Penemuduga yang bakal menemuduga aku ialah Prof. Madya Wan Maseri Bt Wan Mohd, salah seorang pakar di UMP dan pernah mencatatkan kecemerlangan apabila berjaya mengeluarkan produk berbentuk sistem yang direka dan dibangunkan oleh pasukan yang diketuai oleh beliau.

Tidak pernah aku berdebar sebegini dan inilah kali pertama aku agak 'cuak' untuk ditemuduga. Di sini agaknya barulah segala kepakaran dan ilmu yang ditimba bakal teruji. Doakan aku tenang dan lancar ketika menjawab segala pertanyaan yang bakal diajukan malam nanti. Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku di dunia dan di akhirat ~ Amiin...

Wallahu'alam...

No comments:

Post a Comment